TRE

Det första jag gör när jag kommer hem är att slänga av mig mina jeans och sätta på mig mjukisbyxor och sätta upp håret i en tofs. Bästa som finns, haha.
 
Jag är inte laktos eller någonting men varje gång jag äter pannkakor får jag jätte ont i magen efteråt. Antar att det är för att det är så mycket mjölk men jag reagerar aldrig på någonting annat, bara just pannkakor. Så jag äter typ aldrig det, tycker inte det är jätte gott heller.
 
Detta kanske låter lite äckligt men jag har rätt lätt för att få upp grejer i näsan genom munnen. Vet ni hur jag menar då? Det röret som går mellan näsan och munnen eller något, haha. Har fått upp en tictac, makaroner, ris, godis, dumle... Lite jobbigt faktiskt, haha.
 
 
 


Kommentarer
emelie

Gul älg :P

2013-09-06 @ 13:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0