JAG LEVER

Hej bloggis! Jag har tänkt på dig men inte saknat dig speciellt mycket om jag ska vara ärlig. Det har varit så mycket i veckan med allt, att jag bara inte orkat skriva. Jag stör mig på när andra bloggare skriver så, att hur svårt kan det vara att skriva lite inlägg, men det tar faktiskt emot att sätta sig ner och skriva ett inlägg med bilder och allt när man inte känner att man har tid eller ork, så jag har liksom struntat i det helt och hållet. Har slängt in några halvtaskiga inlägg men kände att det lika gärna var bra att skita i det helt då. Så nu vet ni! Glad att ni ändå är ungefär samma summa som kikat in här varje dag ändå! Puss på er. Blogginspirationen är inte på topp för tillfället, men jag ska i alla fall försöka hålla igång lite mer.
 
Ikväll hade vi släktkalas här för min lilla släkt eftersom jag fyllde år förra veckan. Det ska jag också berätta lite mer om, min födelsedag alltså. Presenter och lite sånt, det gillar jag att läsa om hos andra. Hade i alla fall en jätte bra födelsedag och så! Snart ska jag göra iordning mig för sängen och kolla några avsnitt solsidan. Jag är snart klar med tredje säsongen och jag började kolla om alla säsonger för typ.. Tre dagar sen? Okej, det är inte så långa och många avsnitt, men ändå... Nya säsongen börjar imorgon ju, taggaaa!! Hehe.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0