TORSDAG

Dagens fruktansvärt nyttiga lunch intogs på maxi. Alltså så pinsamt att sitta i deras café med alla pensionärer, speciellt om folk går förbi som man känner, haha.
 
Måste faktiskt erkänna att denna veckan gått lite segt. Eller segt var väl att ta i, men jag har trott att det är torsdag typ varje dag i denna veckan. Men idag är det torsdag på riktigt! Vi har världens goaste dag i skolan imorgon också, ska på något om nätmobbning, sedan kolla på en teater, sedan har vi idrott. Helt ok! Och på lördag fyller jag år! Woopwoop, hehe. Det konstiga är att jag typ inte ens längtar. Klagar ju inte men det är inget jag går runt och har fjärilar i magen över flera dagar innan, som det var när man var yngre, haha. Jaja, jag ska till Oscar snart i alla fall med Emelie. Vi ska sova över till imorgon så vet inte om jag bloggar mycket mer idag.. Kommer nog upp ett tidsinställt! Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0