FRÖLUNDA-ÖREBRO

Ikväll ska jag på frölundamatch! Äntligen, det var så längesedan. Jag älskar verkligen att kolla på hockey, tycker det är så roligt! Mitt hjärta klappar lite extra för Frölunda (haha, usch vad töntigt), och jag älskar känslan på matcher. Det ska bli roligt i alla fall! Gratis är det också. Det har skapats en kampanj mot alla skottlossningar som har skett i Göteborg detta året bland unga. Man vill göra något positivt och bra för unga typ, så alla ungdomar får gå gratis på just denna matchen, och för alla andra halveras priset. Himla bra grej!! Jag klagar inte på gratis hockey i alla fall, hehe.
 
En gammal bild på mig och jossan, så små haha.. Var tvungen att ha en bild med frölundatema hehe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0