INGEN LUST

Vart är mitt bloggsug? Jag vet inte. Tänker att jag i alla fall har lite sug till att blogga, men nej det har jag inte. Vill ju egentligen hålla igång bloggen, men när man inte orkar lägga ner tid på inläggen så är det inte roligt. Att sitta och tvinga fram massa tama inlägg känns bara konstigt. Kände ändå för att uppdatera lite och jag hoppas innerligt att suget kommer tillbaka snart, jag gillar ju att blogga!
 
Idag är det äntligen fredag, denna veckan har gått rätt segt faktiskt.. Sista lektionen idag, idrotten, var inställd och hallelujah vad glad jag blev! Vet ärligt inte om jag hade orkat gå ända till fyra idag, haha. Så. Sjukt. Trött. När mamma kommer hem ska vi äta tacos, det är verkligen typisk fredagsmat. Jag tröttnar aldrig! Ikväll ska jag dra till ungdomsgruppen och kolla film och äta kladdkaka som jag har bakat. Är fruktansvärt trött och hade gärna bara legat hemma och kollat idol, men det blir nog mysigt! Idag fick vi ju lov också förresten. Knappt tänkt på det men det ska faktiskt bli väldigt skönt, trots att jag inte får mycket till lov. Åker ju till Estland på onsdag. Får i alla fall några dagar att vila på, behövligt!! Nej kompisar, nu ska jag sätta på ett avsnitt vampire diaries. Längtat hela dagen till att komma hem och bara ta det lugnt framför ett avsnitt. Ahhh, det är kärlek!! Haha.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0