PLANERING

Något jag bestämde mig för i somras var att jag skulle ta tag i skolan. Förra året var jag verkligen för slapp, hade kunnat göra allt så mycket bättre.
 
Men att bara ta tag i skolan och sätta sig och plugga och göra allt som man ska direkt är ju lättare sagt än gjort, så jag har bestämt mig för lite grejer jag ska göra för att underlätta för mig själv så mycket som möjligt. Jag gillar att ha struktur och information om vad det är jag ska göra, men jag är rätt dålig på att skriva upp och ha koll på det där själv. Så nu har jag köpt mig en bok som endast är till för att skriva prov/inlämningar/läxor etc. och där ska jag även skriva precis hur jag ska göra inför det. Så att så fort jag får reda på vad det är vi har i något ämne, skriver jag upp det. Ska verkligen försöka göra detta nu, så mycket enklare att ha ett ställe där allt står som man bara kan kolla i och beta av. Nu kör vi!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0