INTE KUL

Vaknade precis efter att ha sovit i typ två timmar. Så himla skönt att bara somna i soffan sådär. Tror jag behövde det, mår verkligen skitdåligt alltså. Det är så konstigt för varje gång jag säger att jag skulle vilja bli sjuk har det typ hänt. Här om dagen sa jag till mamma att jag vill bli sjuk snart, haha. Ibland "vill" jag bli sjuk för att jag tycker det känns lite mysigt ibland att bara vara hemma själv, kolla på en film och äta glass, men när man väl blir sjuk så är det inte så jävla kul alltså, haha. Jag blir nästan värre när jag är hemma, när man är i skolan eller ute och gör någonting så tänker man inte så mycket på det, eller man är i alla fall tvungen att försöka bete sig normalt. Hoppas i alla fall att jag blir bättre imorgon och till helgen då det är rätt mycket jag ska göra.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0