FÖRLÅT

Hej bloggis! Hann verkligen inte blogga igår. Var inte hemma på hela dagen och på kvällen var jag så trött att jag varken orkade eller ens tänkte på att blogga.
 
Kom hem från skolan för någon timma sen. Slutar egentligen fyra men drog hem efter skolfotot som vi tog idag. Har så ont i magen.. Har lärt mig nu att jag aldrig ska gå runt och säga att jag hoppas på att bli sjuk, för nu har jag verkligen ont på riktigt. Vi har nämligen koopertest idag sista lektionen som jag varit nervös över och typ hoppats att jag bli sjuk inför, och nu när det väl är så får jag min "tjejvecka" (haha) som gör att jag inte kan vara med. Blir lätt yr, svimfärdig och illamående om jag har mensvärk, och kände inte för att springa då. Jaja, ligger hemma med en vetekudde på magen nu och väntar på bättre tider. Ska göra lite plugg sen och så, och ikväll ska jag till ungdomsgruppen om jag mår bättre.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emmy

mjao, haha vilka killar! ;)

2013-09-27 @ 15:59:29
iisa

jättesnygg design du har på bloggen! ^^ bloglovinbyte??

Svar: Tack så mycket!! Vilken fin blogg du hade. Ja, absolut! :)
Josefin

2013-09-27 @ 17:20:42
URL: http://iisasfoto.blogg.se
iisa

TAck så mycket! :D jag följer dig nu som nummer 1 säg till när du följer mig :)

Svar: Jag följer dig! :)
Josefin

2013-09-29 @ 12:01:31
URL: http://iisasfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0