PLUGGHÖRNA

Gjorde en liten mys plugghörna till mig förut som jag först tyckte var väldigt smart, men om den ska vara till för att plugga så var den kanske inte så smart.. Blev mer att jag låg och vilade, och kollade datorn, haha. För mig passar det bäst att sitta vid ett bord, då gör jag det jag ska. Men mysigt var det ju! La massa kuddar och filtar på mitt golv, satte på mig min onepiece, och läste en liten stund i alla fall.
 
Känner faktiskt att jag kan filosofin hyfsat nu, vet inte hur jag ska plugga mer. Nu får det helt enkelt gå som det går! Och går det åt skogen imorgon så får det väl göra det. What to do liksom. Shit vad jag snackar om detta provet, haha.. Men är så nervös över det. Nu lovar jag att jag inte ska snacka om det mer! Ska kolla resten av bonde söker fru nu (alltså orkar inte vilka töntar det finns ute i världen som söker till det programmet, haha), och sen sova tror jag, om det inte kommer något bra på tv. Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0