NU DÖR JAG

Om jag säger samhäll, natur, filosofi, engelska, en kooort jävla lunch, psykologi och tyska. Vad säger ni då? För mig är det en onsdag i skolan, och jag hatar det. Okej att gå 8-16, det får man ta, men med lektioner som ligger tätt, tätt hela dagen med världens tråkigaste ämnen är inte okej. De ämnen jag tycker är absolut tråkigast är natur, och tyska och inte långt där efter psykologi. Tänk att ha tyska, sista lektionen när man är som tröttast? Jag bajsar på mina onsdagar faktiskt, dåliga är dom.
 
Nu är jag så trött att jag vet inte vad jag heter. Eller det har jag i och för sig varit hela dagen. Grät typ förut för att jag längtade hem till min säng och vampire diaries så mycket, haha. Det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att kasta mig på nutellaburken och slicka ur det sista som var kvar, och sätta på ett avsnitt vd, så det har jag gjort nu, haha. Vad händer annars idag då? Jo, filosofiplugg. Alltså, jag har inget liv längre. Imorgon är i alla fall filosofiplugget över för den här gången och det ska bli så skönt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0