TISDAG

 
Mår inte bra. Ont i huvudet/mår illa/är yr, osv osv. Vet inte varför, kaaaan det vara för att jag inte ätit något annat än kakan på första bilden på hela dagen? Kanske.
 
Har i alla fall haft nationella idag och det gick SKIT. Alltså verkligen. Kan vara det sämsta provet jag har gjort. Men som jag har börjat tänka, så är det gjort nu och det finns ingenting jag kan göra åt mina svar. Får jag F så får jag F. Då får jag lösa det efteråt. Nu släpper jag allt som har med matte att göra och fokuserar på resten som är kvar. Efter nationella så slutade vi för dagen eftersom np var så länge, så då gick jag och tre andra klasskompisar till ett café och gjorde klart ett grupparbete, en undersökning om dödsstraff. Mysigt att plugga på ett sånt ställe! Åt en suuupergod kaka också. Nu: Religionsplugg. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0