RÖRIGT INLÄGG

 
Något jag kan störa mig på är småbloggar som blir typ kända i sin egen stad osv. Småtjejer i 10-års åldern tror verkligen att man är känd så fort man har en blogg eller folk vet om en typ, och ska då ta massor idolbilder? Alltså WTF. Okej, man har en blogg med kanske tusen läsare men vaaaart blir man "känd" och att folk faktiskt tar sig modet och går fram och frågar om en IDOLBILD? Hahaha, låter jätte avundsjuk nu men jag stör mig verkligen på det.
 
Sen stör jag mig även på bloggare som är "kända" på det här sättet, och tror själva att dom är kända, men som fan inte uppdaterar. Kanske tio inlägg på en dag med en rubrik och en bild, ingen text eller något, möjligtvis en rad. Typ "GLASS" och så lägger man ut en bild på att man sitter och äter glass. Man typ okej gumman. Haha, känns som några läsisar kommer förstå vem jag pratar om. Nu menar jag verkligen inte att "Alla bloggar suger men min är bäst". Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0