GODMORGON

Har sovmorgon idag som varje tisdag och börjar halv tolv, så jävla gött!! Sen att lektionerna även är goa på tisdagar gör ju dagen ännu bättre. Kunde typ inte äta go frulle idag dock för jag har fortfarande ont i tänderna, nästan ännu mer ont.. Så att äta avokadoknäckemacka var väl inte den bästa idéen idag.. Känns som att jag har ont överallt nu för tiden, imorgon har vi koopertest i skolan men jag kan fortfarande inte springa då det gör ännu mer ont i låret nu än vad det gjorde innan. Försökte springa i helgen och då högg det till något sjukt, måste kolla upp det!! Nu ska jag göra iordning mig så hörs vi sen. Pussen
 


Kommentarer
Linnéa

Vilken fin blogg!
Är allt bra med dig? :)

2013-05-28 @ 15:35:08
URL: http://linneathu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0