ANKJÄVEL

 
 
Precis käkat tacos med ma family, gottit. Var ute på promenad med min pärlis (Elsadogen) och mammi, jätte härligt i det fina vädret! När vi nästan är vid bilen igen så går det två ankor med världens sötaste ungar på vägen, men det som inte var lika gulligt var att det inte gick att gå förbi. Mamman försvarar ju sina ungar och där kommer vi med en hund liksom. Sååå sjukt läskigt, för varje litet steg jag försökte ta med Elsa så kvacka den till massa och sprang emot oss. Fick PANIK, för jag hatar verkligen fåglar. Fick stå still i kanske fem minuter och ankjäveln flyttade ju inte på sig, den bara stod och glodde och typ räckte ut tungan till mig. Kan inte beskriva allt så bra men fy fan vad läskigt det var alltså, haha!! Jaja, nu ska jag mot församlingshemmet där det blir brännboll, kubb och massa sånt! Najjjs. Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0