A

 
Hej kära ni. Slutade fyra idag och när jag kom hem hade mamma köpt donken. Aj aj, men det var längesen jag åt det så det är okej! Haha. Idag fick vi reda på hur det gått på svenska nationella, och gissa vad? Jag fick A på min uppsats, inte illa!! Sen fick jag B på mitt tal, men det visste jag redan.
 
Vad händer idag då? Måste göra någon jävla religionsuppgift som jag inte förstår som jag tydligen ska kunna utantill imorgon, nice! Sen har jag NP uppsats i tyska imorgon, alltså kan ni förstå?! Man ska skriva en uppsats på TYSKA. Typ hej du kan sätta ett F redan nu. Imorgon är i alla fall sista dagen vi har någonting tror jag? Så. Jävla. Gött.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0