-

Är så galet trött nu. Känns som att varenda inlägg i den här bloggen handlar om att jag är trött, eller jag nämner det i alla fall i varje inlägg typ, haha. Men kan inte förstå varför jag alltid blir det. Visst, klart man är trött efter en tråkig skoldag, men jag är heeelt utmattad och orkar verkligen inte göra någonting. Så jobbigt! Kan inte förstå mig på dom som kan åka in en stund till stan och sånt så här efter skolan. Jag är heltslut och vill bara hemhemhem. I alla fall, så kanske jag och mamma ska ha lite mys med räkor och sånt sen, hoppas!! Älskar vardagslyx. Puss!
 
Gud vad tråkiga bilder jag har!! Måste hinna ta nya snart... Men hon är ändå fin den där hunden
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0