-

 
Alltså jag har så ont att fortsätter det så här i morgon så vill jag inte till skolan. Det är så svårt att koncentrera sig och vara glad när man har så ont någonstans att det blir det enda man tänker på. Hoppas faktiskt att kunna gå till skolan i alla fall, synd att få frånvaro nu i slutet!
 
Har varit i församlingshemmet där vi planerat lite inför 6 juni då vi ska ha en ungdomskväll typ för alla som vill komma, ska bli sjukt kul faktiskt då det kommer finnas massor att göra! (typ hoppborg, volleyboll, grill osvosv hehe) Idag fick jag reda på att jag uppnått alla målen i matte och är godkänd på matte nationella vilket är stort för mig. Har haft stora problem med just matten. Det måste firas med glass! Så det är så jag ska spendera min kväll, glass i soffan framför biggest loser. Perfekt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0