NU JÄVLAR

När jag kommer hem från skolan går jag typ direkt till skafferiet/kylen, alltså helt ärligt. Något sött är det enda som finns i mina tankar då för jag är trött efter skolan och vill ha något som är gott och ja, ni förstår nog. Och sen går jag från soffan och skafferiet, fram och tillbaka och tar kaka efter kaka, någon godisbit som finns kvar efter helgen osv osv. Och efter varje sötsak jag äter ifrågasätter jag alltid mig själv vad det är jag håller på med. Man får äta godis och så, tycker att man ska göra det för att må bra, man måste unna sig!! Men att godisätning blir ens fritidshobby när man kommer hem från skolan typ haha, usch usch usch! Men jag kan inte sluta.
 
Idag så kände jag dock att nu får det vara bra. Godis och massa sånt gott får det bli på helgerna, och sedan är det klart man kan unna sig en kakbit någon gång i veckan, men inte allt detta småät. Godis på helger, och vardagar inget godis. Vet att det är sååå svårt att hålla, men nu när jag skrivit det här kommer jag nog känna lite mer press på att faktiskt försöka. Det här är inte för att jag ska bli smal och få beach bodyn 2013 eller något, utan för att jag själv märker att jag inte mår bra utav det. Har sagt detta till mig själv så många gånger men nu jävlar, ska jag verkligen försöka!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0