HAHA ASSÅ VA

Haha, alltså förlåt men kan inte sluta skratta. Såg på Aftonbladet att Justins hamster "Pac" har dött vilket så klart är synd för ägaren och kanske Justin, men vissa fans typ gråter? Hahaha asså förlåt men jag dör. Okej om det är ens egna hamster, eller ne inte ens då typ?

Artikeln på Aftonbladet är ju bara patetisk. Haha, kolla bilden till exempel. "Justin tog ibland långa promenader med Pac. Ibland sjöng han" Haha okajj. Följer en Justin Bieber sida på Facebook också där en administratör har skrivit "Idag tänder vi ett ljus för Pac" men haha asså hallå!! Och ja, Justin är min pojkvän men man måste ju kanske inte överdriva. Eller är jag taskig och ingen belieber nu när jag säger så? Förlåt. Tror faktiskt inte Justin är jätte jätte ledsen heller, no offence Pacce. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0