ZZZ

Elsa ba "Bitch please.."
 
Hej bloggis! Är så ledsen för att bloggen verkligen suger nu, även fast ni inte är så många som kan bry er, haha. Jag vill ju att ni ska bli fler, och då gäller det ju att ha en bra blogg. Jaja, det kommer väl!
 
Efter "skolan" (kan ha varit den onödigaste skoldagen jag gått på i hela mitt liv) åkte jag in till stan direkt för att kolla en grej, fick med mig en klänning hem! Mötte mamma på bussen och så åkte vi och handlade grillat, najs! Jag ska åka bort på läger på torsdag i tio dagar och då har mamma låtit mig bestämma precis vilken mat jag vill äta dagarna innan jag åker, så sweet haha.
 
På måndagar så har vi egentligen fyra lektioner och idag hade vi två och då tänker man ju att man får gå på dom, men vet ni vad vi gjorde? Den första lektionen hade vi betygsnack på, vi kollar på film och så tar läraren ut en och en för att säga vad för betyg man fick. Efter det gick vi och frågade om vi hade någon lektion efter, eller om den var nödvändig att komma på, och då sa läraren att det var den såklart. Så kommer man till lektionen och det enda man ska göra är att få reda på sitt betyg!! Jävligt nödvändigt, haha. Jaja, en dag kvar!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0