SERIER

 
Jag har verkligen blivit en riktig serietjej. Har inte slaviskt följt serier så länge, utan de senaste året typ, så därför har jag inte hunnit se så många. Men nu för tiden måste jag ha en serie att följa, haha. Just nu är det one tree hill som gäller, beroendeee. Det har jag blivit på alla serier jag har kollat på, love it! Man blir ju så fast, och tror att man känner karaktärerna att så fort någon typ gifter sig så får man tårar i ögonen som att man var på plats, eller om någon dör så gråter man som att man var släkt. Roligt det där ändå.
 
Älskar speciellt serier som är naturliga. Vardagliga, med kärlek, drama.. Lite tjejiga typ. Det märker man på de få serier jag har sett: Desperate housewives x2, Gossip Girl (Måste kolla om nu när jag vet vem gossip girl är!!), Pretty Little Liars och One Tree Hill. Gärna lite mord och spännande också, men det får helst inte bara handla om det. Desperate housewives är lätt no1, Ä L SK A R. Ni som inte har sett, SE DEN. Den har allt. Sen vet jag ju i och för sig inte om jag gillar andra typer av serier heller, eftersom jag inte har sett det, haha. Tipsa gärna om ni vet någon bra, så jag har att se när jag sett klart oth!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0