JOBBIGT INLÄGG

 
Alltså hahah herregud vilken morgon. Vaknade klockan 05 idag gråtandes, gjorde något galet ont i halsen. Mamma ringde vårdcentralen så fort som möjligt och jag fick en tid klockan tjugo över elva, så jag försökte somna om igen. Sedan ringer telefonen typ 20 minuter efter. Det var en läkare ville att jag ska komma direkt istället. Så jag kastade mig upp ur sängen och fick cykla till vårdcentralen direkt. Där fick jag spendera över två timmar. Alltså fy fan för min vårdcentral, den SUGER.
 
Fick gå in till olika läkare och vänta i typ 45 minuter mellan varje. Tillslut fick jag ta ett prov som var positivt, hade alltså halsfluss, och efter det skulle jag träffa en doktor, och hon säger att jag inte får något penicillin. Jag har ju för fan halsfluss, då måste man väl ändå få medicin för det eller? Orkar inte förklara så mycket men min mamma blev i alla fall arg när doktorn inte ville att jag skulle få penicillin, så hon ville prata med henne och övertala henne att skriva ut, och då fick jag vänta på att doktorn skulle ha tid med det också. Jag satt och storbölade på vårdcentralen för att jag hade så ont, var så trött, hade inte ätit och där sitter jag utan att få någon hjälp. Så. Jävla. Pinsamt. Tillslut fick jag gå därifrån, utan penicillin. Den här texten var ju bara rörig och man förstår inte det jobbiga i allt, men fy fan vilken morgon i alla fall, haha... Vill ner och kolla på årets studenter idag, men får se om jag orkar sen. Puss!


Kommentarer
larsson

Gumman då 💕💖💗

2013-06-06 @ 12:19:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0