IH

 
Jag har verkligen världens bästa föräldrar. När jag och mamma kom hem från en fira-av-med-tandställnings-fika så ligger ett paket från nk på bordet. Har ju önskat mig en viss grej (↑) väldigt länge och med hjälp av storleken på paketet så visste jag redan innan jag öppnat vad det var i: ett marc by jacobs datorfodral!! Älskar det! Inte så många som har just den färgen tror jag. Sedan fick jag även ett superfint armband och en ring. Världens bästa mamma ♥♥♥ och pappa, även fast han inte köpt detta, haha. Är så bortskämd, och då menar jag inte materiellt utan på kärlek. Är så glad att jag har er som föräldrar!! Nu ska jag packa det sista sen åker jag. Puss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0