FAN

 
Det har hänt något som inte får hända. Jag har galet ont i halsen. Och jag ska på ett jätteviktigt tandläkarbesök idag. FAN. Men jag går dit ändå. Varje gång jag sväljer känns det som en kniv hugger mig i mandlarna typ, sååå ont. Kunde sovit till halv nio idag men istället vaknade jag klockan sex och grät som ett litet barn medan jag ropade på mamma. Haha, har man ont. Så hela denna morgonen har jag prövat lite olika huskurer mot halsont. Typ andas i ångvatten, druckit massor med kaffe, honungste osv, men än har ingenting hjälpt. Hoppas verkligen det går över, har inte tid för halsont! Nu ska jag fixa mig lite och sen sticka till tandläkaren. Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0