SVERIGES NATIONALDAG

 
Pepprade sjukt mycket bilder på nationaldagsfirandet idag. Hade med mig zoomet, så mycket roligare att ta bilder då!! Här har ni några, får se om jag lägger upp fler. På en utav bilderna är min lärare som höll tal, han var verkligen jätte duktig! Andreas Wijk var där och sjöng och han är ju bara sååå bra! Och sjukt snygg, haha. Sedan var Markoolio där också, vilket ös alltså, vilket ös... Haha, nä men han tog upp massa barn på scenen och gjorde verkligen deras dag, dom var så glada! Han är verkligen bra med barn, så himla rolig och spontan typ. Det var en liten tjej som fick komma upp och sjunga alla verser som Linda Bengtzing egentligen sjunger i "Värsta schlagern", hon var så himla söt! Nu ska jag fixa mig iordning och ta en huvudvärkstablett (jaa, nu har jag fått ont i huvudet också haha, orkar inte), sedan sticker jag till ungdomskvällen. C'ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0