-

 
Försökte mobilblogga i stan förut men det vi ju alla hur det brukar gå när man gör det genom blogg.se appen. Innan jag åkte in åt jag en riktigt svårslagen frulle som ni ser ovan. Så gott när man kan äta färska jordgubbar nu, har ätit det nästan varje dag den senaste veckan. Mums!
 
Kom hem rätt sent från stan, halv sju typ.. Heldag verkligen, men det är mys! Malena letade 18 års present och jag letade framförallt efter haremsbyxor eller liknande med mönster, men det fanns ju inte i en enda affär!!! Blev så arg, haha. Fick i alla fall med mig en suuuuperfin tunika från FAV och ett par skor från Bikbok, sjukt otippat med ett par skor haha. Ska nog lämna tillbaka dom dock, vet inte när jag ska kunna använda dom. Men tunikan är jag fullständigt kär i!! Ni får se imorgon. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0