TORSDAG

Sitter på historian nu och dör sakta, så himla tråkigt, vill bara hem! Kom till skolan i morse och fick reda på att vi hade håltimma, KUL. Vi har typ alltid håltimma och får aldrig reda på det innan, utan alltid när man stressat som en idiot till skolan. Så historian är min första och sista lektion, ska till vårdcentralen sen och kolla en grej.

Annars så måste jag verkligen plugga idag, har så mycket annat i helgen så ska fan försöka ta tag i skiten idag. Kul liv, ändå inte. Jaja, nu ska jag lyssna vidare här. Puss

Bjuder på en bild på min going



Kommentarer
emeliie

Han måste va en player då typ aaaalla tjejer säger han e dens goding höhö. <3

2013-02-21 @ 13:32:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0