YOU CAN'T FLY UNLESS YOU LET YOURSELF FALL

Är så sugen på en tatuering nu att jag tror jag dör. Kan jag bli arton nu, please?! Lär väl ändra mig tusen gånger innan jag gör min första, men just nu är jag väldigt sugen på en text bland annat. "You can't fly unless you let yourself fall". Jag är noga med att mina framtida tatueringar ska betyda något för mig, eftersom de faktiskt ska sitta där resten av mitt liv. Gärna en diskret, enkel tatuering också. Denna texten kommer från Justins låt "Fall", och den är så fin tycker jag, den säger väldigt mycket. Sedan är det ju faktiskt Justins också vilket gör att jag tycker den blir ännu lite mer speciell för mig. Sedan är jag väldigt sugen på ett infinity tecken, ordet "family" och två hjärtan som sitter "ihakade" i varandra, som ska stå för mig och min bror. Någon dag ska jag ha en tatuering, har velat det så länge!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0