VAD SKA JAG GÖRA MED MITT LIV

Kollade precis klart på sista avsnittet av one tree hill, helt omedvetet. Borde lära mig att den sista säsongen på serier ofta är kortare. Märkte i slutet att det var för mycket avslut över det hela och så insåg jag att det var det sista avsnittet. Alltså grät så mycket va, kan inte förstå att det är slut.. Vad ska jag göra med mitt liv nu? Haha alltså seriöst. Helt galet bra serie tycker jag, nästan en delad förstaplats med desperate housewives på min topplista alltså. Eller nej, alltså inget slår dh haha.. Men ni som inte har sett oth borde se den!  Nu ska jag leta upp någon annan serie att bli beroende av.. 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0