TRUTHS #3

- Jag hatar Ö&B reklamen, alltså även om den är över på 20 sekunder så stänger jag hellre av tv:n än att kolla på den. Stör mig asmycket på den, haha.
 
- När jag har svårt för att sova så blundar jag, försöker koppla bort alla tankar och låtsas att jag kollar in i ett svart hål/rör som aldrig tar slut. Haha, det låter jätte konstigt och är lite svårt att förklara men när jag gör det så somnar jag.
 
- Min största dröm är att vara bra på att sjunga. Har verkligen alltid velat kunna göra det, men tyvärr haha.. Behöver inte vara världskänd men vill vara någon som folk typ "wow" när dom hör mig sjunga, haha.
 
 


Kommentarer
Kajsa

Så fin du är :)

Svar: Tack vad snällt! Du med :)
Josefin

2013-08-26 @ 23:14:53
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0