TORSDAG

Igår visste jag ju inte riktigt vad jag skulle hitta på, men så fick jag lust att sätta mig och rita, vilket var sjuuukt längesen, och där blev jag fast i några timmar! Förr kunde jag ofta sätta mig och typ pyssla, rita och så men har tappat det. Så det var roligt! Och så monterade jag ju upp min hylla som pappa kom hem med, jätte nöjd!!
 
Idag ska jag in till stan för att luncha med mamma. Hon börjar jobba idag så då tyckte hon att jag kunde komma och underlätta hennes dag lite, hehe. Ikväll ska jag på ett pass med Jossan, det var ett tag sen nu. Får se hur det går! Men först ska jag börja dagen med storfrulle och one tree hill. Hörs sen, puss.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0