STOCKHOLM/RIHANNA

För exakt två veckor sedan tog jag tåget till Stockholm med min finaste vän Linnéa för att gå på Rihannas konsert i Globen och även vara i Stockholm några dagar. Jag berättade ju inte så mycket om det egentligen utan jag tror bara jag nämnde det. Tänkte berätta om det lite i alla fall!
 
Rihannas konsert var ju då på måndagen (dagen efter jag kom hem från Kroatien) så jag hann bara landa hemma, packa upp och packa om, sova och sedan åka iväg igen. Men det var det värt! Konserten var så jävla bra!!! Alltså så mycket högre än min förväntan va. Favoriterna var nog stay, diamonds, man down, umbrella, we found love, only girl... Alltså nä haha, det går inte att välja några. Men känslan när ett fullsatt globen sjunger(skriker?) med till umbrella, en låt som alla har hört även om man inte ens vet vem Rihanna är, slår fan det mesta. Hade så himla roligt verkligen, en dag jag kommer komma ihåg länge!
 
Vi bodde hos Linnéas kompisfamilj de dagar vi var där (mån-tors) vilket funkade jätte bra, hade varit jobbigare om vi behövt hålla på att boka hotell och sånt tror jag, dessutom mycket dyrare. Två dagar hade vi i Stockholm då vi gick på stan, shoppade, åt ute, satt i kungsträdgården och hade picknick osv.. Jätte mysigt! Är så glad att jag fick chansen att åka på en liten semester med bara en kompis, något jag verkligen inte gjort för sista gången! Tog inte så många bilder och de jag tog är med iphonen så kvalitén är ju inte den bästa, men här är några bilder, väldigt tråkiga, från Stockholm. Tyvärr har jag inga från konserten, bara filmer allihop.
 
 
 


Kommentarer
•Ellies || Ellen•

Ställ gärna frågor i min frågestund :D
http://fames.se/ellies/fragestund-stall-fragor/
kramisar

2013-08-05 @ 18:38:01
URL: http://fames.se/ellies


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0