SANNINGAR

- Jag längtar tills jag träffar mannen med stort M att bilda familj med.
 
- Det bästa jag vet är när någon sitter och pillar med mitt hår, kliar på ryggen, armarna eller var som helst typ, haha. Många tycker ju det är obehagligt men jag älskar det!
 
- Jag vill träffa någon snart som älskar mig och som jag kan vara mig själv med. Någon man alltid har där, någon man kan skratta med, någon man kan somna i famnen på. Åh... Behöver en pojkvän.
 
- Är nog så opepp på skolan som man kan bli. Vill verkligen inte börja igen och jag längtar redan till nästa lov, haha. Trivs så bra med att vara ledig, ta dagarna som dom kommer och kunna hitta på massa roligt utan att behöva tänka på när man måste plugga..
 
- Till hösten ska jag verkligen försöka satsa på skolan. Det är jobbigt när det väl är men det är så värt det. Var för slapp första året på gymnasiet och tyckte egentligen inte att jag gjorde något bra alls. Kan så mycket bättre och vill visa det!
 
- Jag vill börja bygga muskler. Ska verkligen försöka men tror jag har svårt för det. Är rätt liten i kroppen och har nog rätt svårt att få muskler. Vet inte precis hur jag ska göra heller, om man ändå hade råd med en PT alltså... Eller hade en kompis som var riktigt duktig. Hade varit något!
 
 
 
 


Kommentarer
Silvia

Jättefin blogg. Checka in på min med ;)

2013-08-17 @ 22:25:30
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0