SÅ TRÖTT

Vet inte vart jag ska ta vägen så trött jag är. Hade så kunnat somna nu. Vet inte om det är vädret det beror på eller att jag inte är van vid långa dagar än. Det är nog lite både och. Galet varmt var det i alla fall idag och jag hade på mig jeans. Vet inte varför egentligen, tror det var för att jag var den enda igår som hade det och kände att shortsperioden kanske är över, och så kommer detta vädret! Dör. Gick lång dag idag men hade ett hål på tre timmar(!!) då jag gick och åt lunch med min friendo. Efter det gick vi och köpte glass, så gott! Tog bland annat citronsorbet, något jag alltid tar om det finns. Bästa!
 
Som tur är ska jag inte göra något speciellt idag, hade verkligen inte klarat det. Har några matteuppgifter att göra men that's it. Längtar till ikväll när jag ska äta vindruvor och kolla idol, haha ♥ ♥
 
 
 Såg nu att det inte var idol idag... Alltså så ledsen, vad ska jag göra då?
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0