PANIK

Här om dagen, typ i förrgår, insåg jag att vi bara har en hel vecka kvar till vi börjar skolan. Alltså VAD hände?! Brukar ändå börja känna i slutet av sommarlov att jag längtar lite tillbaka till alla rutiner, men den känslan har jag inte i år kan jag säga. Tror det kan vara för att jag inte har varit hemma så mycket, då går ju tiden fortare.
 
Vad händer idag då? Jag och Emelie har kommit på den fulaste och sjukaste idén någonsin som vi ville göra idag, men vet inte om det blir av just idag. Igår var jag ju i stan med Malena, hittade en väldigt välbehövlig bh och en fin skjorta. Nu får lilla joss börja hålla i sina pengar känner jag... Ingen mer shopping nu på ett tag. Men det finns verkligen så mycket fint i stan nu, såg hur mycket som helst. Ska börja dagen med go frukost och sen ett bad tror jag. Men just nu kom jag på världens idé! Äta frukost i badet. Fan vad gött. Puss
 
Två bilder från igår. Prövade korsetter eller vad det heter?? Haha.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0