IGÅRKVÄLL

Hade en så himla bra kväll igår! Jag och Emelie har skrivit ut ansikten på kändisar som skulle vara "bjudna" på vår kräftskiva. Vi har gjort hattar, placeringslappar och allting till dom. Alltså jag DÖR var fult. Vi skulle kunnat bjuda folk liksom men nej, vi väljer att vara själva med Ove Sundberg, Justin Bieber, Rihanna, Beyoncé, Andreas Wijk och kungen. Vi hade väldigt roligt i alla fall, åt räkor och skålade med kungen och det är inte varje dag man gör det! Senare på kvällen ringde en kompis till mig och ville väldigt gärna att vi skulle komma till deras fest, så vi drog dit vid halv tolv någon gång. Hade jätte roligt och pratade med massa folk jag inte pratat med på länge! Bjuder på lite bilder från igår.
 
 


Kommentarer
Isabell Lundqvist

mums ser gott ut :)

2013-08-18 @ 17:39:15
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0