GRÅTER

Alltså det har varit en sån himla konstig dag idag. Mått jätte konstigt och allt har varit så segt. Gick lång dag idag också och det är ju alltid jobbigt. Har fått reda på att min inriktning läser lektioner som jag inte hade en aning om att vi skulle göra, så två dagar i veckan börjar vi tidigare/slutar senare än de andra inriktningarna. Alltså jag började typ gråta när jag fick reda på det, haha. På måndag till exempel så har jag varit så glad för att jag skulle sluta halv ett, men nu visade det sig att jag istället har två timmars hål efter den lektionen och sen slutar jag klockan fyra. Hur kul är det att få reda på det liksom...?
 
Det enda bra med denna dagen var typ att jag, Johanna och Louise gick och fikade på vår rast. Måste hända oftare om jag ska klara av mina jobbiga dagar, haha! Nej, men det var mysigt. Idag hoppas jag på att hinna övningsköra och även springa. Puss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0