GOKART

Har verkligen haft en perfekt start på denna lördagen. Kunna ligga och dra mig i sängen och inte behöva stressa kan vara det bästa. Gjorde mig en go frukost och kollade på vampire diaries.
 
Senare idag ska jag iväg och åka gokart med min ungdomsgrupp. Ska bli kul men jag har aldrig gjort det innan så vi får väl se hur det går hahaha. Sedan ska vi alla åka till församlingshemmet där vi ska vara hela natten för det är bönenatt där. "Som att lana fast med bön" som en kompis sa, haha. Ska bli mysigt faktiskt! Innan detta ska jag bara ta det lugnt, ska iväg och springa sen men that's it känner jag. Puss!
 
Kroatien.. Orkar inte hur brun jag var.
 
 


Kommentarer
Emma Mäki

Åh, vart är bilden i din header tagen? :)

Svar: Den är tagen i Kroatien, Brela! Kram :)
Josefin

2013-08-31 @ 14:22:48
URL: http://emmamaki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0