GOA DAGAR

Vi har såna chilldagar nu i början va. Våra lärare är med och hjälper de nya ettorna på läger och så i början så vi får många håltimmor. Slutade lite efter tolv idag.
 
Vi har verkligen ingenting i kylskåpet och jag har inte ätit någon lunch idag, vet inte riktigt vad jag ska göra haha. Det är i såna här lägen man vill bo nära en ica. Mamma kommer hem om någon timme så hon får köpa med sig något till mig, måste ha mat för ska till gymmet med Jossan senare! Måste komma igång med träningen på riktigt nu. Gillar verkligen att få in en träningsrutin nu när skolan har börjat. Så skönt att dra och träna efter en jobbig dag i skolan. Hoppas jag får den motivationen som jag hade förra hösten!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Åh, vilken härlig bild! :) Kram

Svar: Ja visst är den, tack!! Kram :)
Josefin

2013-08-21 @ 19:24:05
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
LISA OCH SOFIJA

Åh vilken härlig sommar-header!!
kramkram

Svar: Åh tack vad snällt! KRAM
Josefin

2013-08-21 @ 21:52:41
URL: http://DEARFASHION.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0