FRIDAY

 
Har precis gjort frukost till mig själv och kollar senaste pll-avsnittet. Ska inte göra någonting nu på förmiddagen och det är så skönt. Jag är en person som gillar att vara själv ibland. Älskar att hitta på saker med folk, åka iväg osv men sen gillar jag att jag bara kan sitta i soffan med datorn på magen utan att få ångest. Strosa runt osminkad i trosor och en stor t-shirt och inte behöva bry mig. Vet många som måste göra någonting hela tiden och jag tycker det verkar så jobbigt. Jag behöver i alla fall få vara ensam hemma ibland för att må bra.
 
Ikväll däremot så ska jag och Emelie ha en egen liten räkskiva som vi kallar det, haha. Ingen av oss gillar kräftor så varför kalla det kräftskiva liksom. Vi har verkligen gått in för detta trots att vi bara är själva (eller kommer vi verkligen vara själva?) Vi har några hedersgäster faktiskt hehe. Stay tuned.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0