FREDAG!

Denna veckan har gått helt galet fort tycker jag. Kan ju vara för att vi endast haft två dagar typ som varit hela med lektioner, men ändå. Slutade fyra idag och det är ju inte jätte roligt att göra på en fredag, men jaja. Är så trött nu, det tar verkligen att gå i skolan. Vänjer mig nog snart!
 
Kastade mig i soffan det första jag gjorde när jag kom hem och jag hade gjort mycket för att få ligga kvar och ha en hemmakväll idag. Kolla film och äta massa godis men jag är fadderledare och idag är det första träffen. Ska bli roligt det också men idag orkar jag verkligen inte. Ska i alla fall vara där lite innan sex så hinner knappt landa hemma. Ska äta snart så hoppas jag får lite energi, och sedan är jag borta hela kvällen. Puss!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0