DUMMA AXEL

 
Gick ut på en långpromenad med Elsa förut och när jag väl var ute blev jag sugen på att börja springa istället så då blev det så. Tappat springsuget nu i sommar så det var skönt faktiskt, fick så ont i min äckelhögeraxel bara, blir så arg!! Varje gång jag springer eller går fort så får jag ont i min högra axel, och så har jag haft det så länge jag kan minnas. Hann väl springa två km innan det högg till. Vet inte vad jag gör med den, men tror jag måste spänna den på något sätt. Det kan göra så fruktansvärt ont! Så fick sluta springa och gå hem istället. Jaja, bättre än ingenting. Har precis duschat och sitter nu och äter macka med jordnötssmör, mmmh.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0