BROADCHURCH

Alltså så kul att det är några nya läsare som hittat hit! Hoppas ni stannar, you won't regret it, hehe. Ni är ju inte många men man får ju uppskatta det lilla!
 
Kollade ni säsongspremiären för idol idag eller? Det gjorde jag! Är så taggad på alla program som kommer nu till hösten. Älskar att följa till exempel idol, ensam mamma söker, hollywoodfruarna.. You name it! Nu tittar jag på en ny serie som heter Broadchurch, verkar jätte bra. Efter detta ska jag plocka fram kläder till imorgon så det är klart, gillar inte att stressa och klädproblemet på morgonen brukar ta en stund. Sedan ska jag sova och ladda inför imorgon. Börjar 8.30.. Puss på er!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0