2 ÅR KVAR

Idag var det första dagen i skolan. Segt att börja igen men ska jag vara ärlig bryr jag mig inte så mycket. Det är lite varken eller faktiskt. Nu har jag bara två år kvar i skolan och det är ju helt sjukt. Något jag har lärt mig är att tiden går så jävla snabbt och vips så står jag där på ett flak och hoppar med studentmössan på huvudet. Längtar men samtidigt inte. Sjukt läskigt att behöva ta tag i sitt liv på riktigt. I alla fall, det enda vi gjorde idag var att gå igenom schemat och få busskort. Så glad för nu får alla elever busskort på min skola. Innan fick jag betala för att åka till skolan eftersom jag inte bodde tillräckligt långt bort, så det är jätte skönt att få gratis nu! Mitt schema ska jag verkligen inte klaga på heller. Bland annat så har jag endast en lektion på måndagar, hur gött?
 
Idag ska jag inte göra något särskilt men funderar på att åka ut till gymmet senare. Är så galet trött nu men vet ju att det är skönt när man väl kommer iväg. Får se hur det blir med det. Puss
 
Så här såg jag ut idag. Enkelt men snyggt. Less is more
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0