14/8

 
Sitter och kollar på teen choice awards som finns på youtube nu eftersom jag somnade när det gick live. Alltså är så töntig, gråter typ till varje vinnare även om jag knappt vet vem det är, haha. Är så lättrörd att det är läskigt.
 
Planer för idag då? Jag ska till tandläkaren vid tre och innan det ska jag bara ta det lugnt. Direkt efter tandläkaren ska jag åka ut med båt med några kompisar. Ska bli jätte mysigt! Grilla, fiska, bada och bara ha kul! Även om det inte är världens bästa väder så är det kul med en riktig sommarkväll nu innan skolan börjar. Har inte ätit frukost än så ska fixa det och sen sätta mig och kolla klart teen choice. Hörs sen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0