TUESDAY

Vaknade halv åtta idag av min hund som skällde och det gör hon aldrig annars, men just idag när jag kunde ha sovit till halv tio... Hon ville gå ut så fick rusa ut med henne precis när jag vaknade och det gjorde att jag inte mår bäst nu. Jag blir väldigt yr, illamående och så när jag går upp för fort. Men nu har jag legat i soffan en stund och försökt få i mig en go frukost jag gjorde, så nu mår jag i alla fall lite bättre.
 
Ska göra iordning mig nu och sen dra till skolan. Puss!
 
Fruktsallad med ananas, kiwi, äpple, banan och färskpressad apelsin över, mmmm
 
 


Kommentarer
Ida Bjelkert

Darling! Just nu håller jag i en budning inne på Tradera´s hemsida. På min marknad kan ni hitta en fräsch piké i vitt från GANT, en otroligt mysig kofta i beige från H&M och en söt kofta i vit spets från Hollister Co. Något du kanske är intresserad av? Titta då in på bloggen för mer information, ha en toppen dag fina du! Kram!

2013-04-09 @ 13:40:57
URL: http://www.idabjelkerts.blogg.se
Sara - Hold on be strong

åh gott!!

2013-04-09 @ 13:55:58
URL: http://saraleasofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0