I'VE GOT THE PANIC IN ME

PANIK kom jag hem med från skolan idag. Idag fick jag reda på att jag ska hålla tal imorgon!!! Och det är nationella också... Eller jag visste att vi skulle ha det innan och jag har skrivit en del på talet, men jag visste inte att jag skulle göra det imorgon. Så idag lägger jag ner den mesta tiden på att öva öva öva så att skiten sitter. Sedan har jag historia prov på torsdag och två böcker som ska läsas ut till nästa vecka. Hör ni mina glädjetjut? Alltså uuuusch. Jaja, det är bara att ta tag i det. Kommer inte vara så aktiv på bloggen idag i alla fall. Pussen, och håll tummarna för att allt ska gå bra imorgon på mitt tal!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
isabella

Fin header du har! :)

2013-04-10 @ 10:56:43
URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0