GODNATT

Nu har jag blivit förhörd av mamma på samhällen och det känns som det sitter hyfsat, man får tänka så himla mycket själv bara, haha usch. Hade väl kunnat pluggat mycket mer idag egentligen, men yolo jag har ju ett liv :ppPPp Spelade in min röst förut när jag läste allt jag skulle kunna så lyssnade jag på det medans jag sprang, och nu ska jag lyssna på det igen när jag ska sova. Haha hur smart ändå? Tips! Även om man inte är superfokuserad på att lyssna detaljerat hela tiden så tror jag det är bra att höra det i bakgrunden om och om igen. Nu får det i alla fall gå som det går imorgon, för jag har bara en lektion och sen är det heeelg!! Godnatt ♥
 
Bildbrist men du är så fin älskling så det gör inget


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0