VAD SKA JAG ÖNSKA MIG?

Jag har ett litet problem, jag fyller år om lite mindre än en månad men jag har ingen aning om vad jag ska önska mig. Vet ju att det brukar lösa sig och man får ju grejer ändå, men jag börjar på riktigt få panik, haha. Brukar alltid annars vara massa grejer jag suktar efter och vill ha men kommer inte på något nu! Det enda jag skrivit på min önskelista är typ "Resa till London, resa till Stockholm, date med Justin Bieber." Haha. Snacka om ett ilandsproblem alltså! Tecken på att man har det bra om ens problem är vad man ska önska sig i födelsedagspresent ;-)
 
Vad brukar ni önska er, dyra speciella saker eller saker ni passar på att önska er som ni ändå skulle köpt själva?
 
En utlandsresa hade ju inte suttit fel...
 
 
 


Kommentarer
Lollo

Hej alla blogg älskare!
Tänkte sprida nyheten till er först om den nya högtalaren som kommer börja säljas i Sverige Dancing Speaker som gjort succe i Kina, Usa och Dubai. Högtalaren dansar till själva rytmen av din musik som du har på såååå häftigt , finns i flera färger och kommer att först säljas på blocket till mycket lägre pris sedan till butik för ett högre pris.
Så passa på nu Följ länken till dansande högtalarna

http://www.blocket.se/stockholm/Dansande_hogtalare_49374269.htm?ca=11&w=1

Länk till klipp på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=btcc4MyfVbI

2013-09-15 @ 18:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0