HÖST

Var ute med min pärla på min håltimma förut, mys! Älskar att löven på träden har blivit röda, orange och gula, det är så fint!! Synd bara att det är så tråkigt väder, med regn. Jag har det nog hellre lite kallare men att det är fint väder, med blå himmel. Det är något som jag tycker är så mysigt. När träden visar höst, det är blå himmel, kall luft, och man kan gosa in sig i sin vinterjacka, en stor mysig halsduk och ett par vantar. Vi har ju faktiskt haft några såna dagar nu så ska inte klaga, vi behöver ju regn också liksom. Herregud vad jag babblar på, haha..
 
Min kväll kommer att bestå av naturplugg. Ska försöka bli klar med alla frågorna så att jag kan börja plugga in dom också. Provet är på onsdag. Åh herregud, det är så mycket!! Hjälp
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0